Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Ik ben nieuw / probleem fotoweergave sinds kunena 5.1.x

More
4 years 8 months ago - 4 years 8 months ago #1 by Poezenvrouwtjeforum
Goede avond ,

Ik ben nieuw hier en heb geen idee waar dit topic thuishoort. Verplaats t gerust naar de juiste plek maar laat t mij dan wel even weten svp.

Mijn poezenverhalen forum is verplaatst naar andere Host en draait nu als ik t goed heb op 5.1.x ( voorheen 3.7 als ik t goed heb)

Nu zijn er twee problemen ontstaan
De weergave in desktop, zoals hij voorheen te zien was op de iPhone en makkelijk bewerkbaar was door t volledige beeld.

Maar het allerbelangrijkste (1e prioriteit) en wat nu eerst opgelost moet worden is de weergave van de foto’s.

- Dagelijks en rechtstreeks uploaden van foto naar forum waarbij deze meteen in goed formaat geplaatst werd en scherp weergegeven werd... dat lukt niet meer!

- is nu ook verschil in grootte tussen liggende en staand weergegeven foto’s

- gebruik van de code ( [ table] [tr] [td] [/td] etc) is helemaal niet meer mogelijk, alle foto’s zijn zo groot als twee postzegels naast elkaar. Dit terwijl het allemaal foto’s van hetzelfde formaat zijn.



Daar mijn forum de avonturen en belevenissen in verhaalvorm weergeeft en juist de foto’s ook voor ouderen goed te zien moeten zijn wil ik dit graag weer zoals dit voorheen ook weergegeven werd. De foto’s moeten groter zijn maar zodra we dit instellen dan worden de foto’s onscherp en lijken alle rechte randen een wokkel-rand te vertonen...het is echt een ramp en ik kom er niet uit!

Attachment not found



Wie biedt uitkomst ?
Hartegroet van Poezenvrouwtje
Last edit: 4 years 8 months ago by Poezenvrouwtjeforum. Reason: Zie de ingevoegde bijlagen niet meer!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.524 seconds