Kunena 6.2.5 & module Kunena Latest 6.0.7 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.5 [K 6.2.5] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.3.x/4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Fejl i Kunena

More
11 years 1 month ago #1 by kabamdk
Fejl i Kunena was created by kabamdk
Jeg får pludelig følgende fejl når jeg logger ind på mit forum, og jeg har ikke ændret på noget ??

Kunena Intern fejl: Aktiver venligst Kunena Fejlsøgningstilstand og indrapporter problemet i www.kunena.org forum.

jeg kan ikke se hvor jeg skal aktivere fejlsøgnings tilstand henne ??
The following user(s) said Thank You: Yxos

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #2 by Yxos
Replied by Yxos on topic Fejl i Kunena
Der er ingen fejlsøgningstilstand i nyeste version 2.0.4. Du har ikke oplyst hvilken version du bruger.

Fyi: Denne forumkategori "danish" bruges hovedsagelig til oversættelsesproblemer. Det er sandsynligt at du vil få større respons hvis du rapporterer dit problem på engelsk i en af de andre forumkategorier beregnet for dette.

/Yxos, Kunena Translator, da-DK.

Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago - 11 years 1 month ago #3 by Yxos
Replied by Yxos on topic Fejl i Kunena
Paradoksalt nok findes fejlteksten du beskriver i de danske oversættelsesfiler; kunena-libraries. Også i den nyeste version 2.0.4. Den originale tekst er:

Internal error: Please enable Kunena Debug Mode and report problem in the %s forum.

Denne tekst vil vises hvis du sætter dit sprog til engelsk.
Jeg anbefaler at du googler denne eller dele af denne tekst for at komme videre med løsningen af dit problem.

/Yxos, Kunena Translator, da-DK.

Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish
Last edit: 11 years 1 month ago by Yxos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago - 11 years 1 month ago #4 by kabamdk
Replied by kabamdk on topic Fejl i Kunena
:blush: Jeg har version Kunena 2.0.4
Det jeg synes er underligt er jeg ikke har lavet nogle ændringer, forummet har kørt fint og pludselig kommer den fejl ??tsPsc

og så er jeg total dårlig til engelsk :(
Last edit: 11 years 1 month ago by kabamdk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: YxosLittleJohn
Time to create page: 0.322 seconds